Nemuno delta

Siūlome maršrutą: Mingė – Kniaupo įlanka – Uostadvaris –  Mingė
Plaukimo trukmė 2-4 val. (1,5-3 plaukimo ir 0,5-1 stovėjimo)

Kuršių marių, Nemuno deltos vaizdais galima grožėtis nuo Ventės rago švyturio, geležinio tilto per Miniją ties Kintų žuvininkystės ūkiu, nuo Uostadvario švyturio Rusnės saloje – nuo specialių paukščių stebėjimo bokštelių.

Įspūdingiausi statiniai, atspindintys šio krašto gyventojų ryšius su vandeniu, yra Uostadvario ir Ventės švyturiai, vandens kėlimo stotis ir polderinės sistemos. Unikalus yra Skirvytėlės kaimo liaudies architektūros ansamblis, kuriame yra ir etnografinė sodyba – muziejus. Mingės kaimas vadinamas Lietuvos Venecija, kadangi jo pagrindine gatve yra tapusi Minijos upė. Daug senų pastatų išlikę ir unikaliame Rusnės miestelyje, įsikūrusiame Nemuno deltos saloje.

Galimos kelios plaukimo kryptys:

Vaizdingiausia, apie 4 valandas trunkanti kelionė: Iš Mingės kaimo – Upaitės upeliu į Kniaupo įlanką, išplaukiame į Kuršių marias, praplaukiame šalia Ventės rago, apsisukę grįžtame į Atmatą. Galima sustojimas valandėlei Uostadvaryje (siūlome užsilipti į švyturį, aplankyti vandens kėlimo stoties muziejų) – Toliau – įplaukiame į Krokų lankos ežerą ir Minijos upe grįžtame atgal į Mingę. Plaukimą dar galima pratęsti aukštyn Minija iki Kintų tvenkinių.

Apie 3 valandas truks plaukimas iš Mingės per Kniaupo įlanką į marias link Ventės rago ir apsukus ratą atgal Atmatos upe iki Uostadvario, kur pusvalandžiui sustojame ir plaukiame atgal Minijos upe į kaimą.

Galima ir 2 valandų kelionė laivu. Išplauktume iš Mingės Upaitės upeliu į Kniaupo įlanką ir Atmatos upe tiesiai į Krokų Lankų ežerą, o iš jo Minijos upe atgal į Mingę. Taip pat maršrutą galima sutrumpinti aplenkiant Krokų Lankas, pusvalandžiui sustojant Uostadvaryje.

Kelionės metu siūlome laive skanauti  tradicinę žuvienę ir vietinės rūkytos žuvies. Gidas gali plaukti kartu ir supažindinti su lankomomis vietomis. Sustojus ilgėliau, galite laive pasikepti šašlykų ar kitų griliaus patiekalų.